2009-05-07 ? 20:14:10

deppig och glad dag

skoldagen har varit så seg idag, blä.
fast det hände ju lite roligare saker också..
sen mådde man ju toppentoppen, ja verkligen.
halva dan var jag glad, andra halvan var jag deppig och ledsen.

imorgon är det dalkarsvandring för hela skolan, minus årskurs 1-2.
det innebär att vi ska gå från bjursåsskolan (min skola) till grycksbo, och sen tillbaka igen.
vi börjar gå klockan 9 imorgon bitti, sen när vi är tillbaka till skolan får vi sluta.
skönt.
ska nog hurta och jogga hela vägen så jag kommer tillbaka vid 12, haha.
vet att jag kommer söla heeeela långa vägen och jag bara pratar strunt nu, men det är en önskedröm.
tyvärr är jag fläskig och har europas dåligaste kondition.
hahaha!
och jag har ångest nu,
vill duscha men såklart finns det inget varmvatten och mitt hår kan ju jämnföras med ett paket smör just nu.
jag blir sjuk av att se hår så lortigt!
finns nog inget snuskigare än otvättat hår...  eller jo!
snor, slem och spott..
jag får seriöst kväljningar av att bara tänka på det.
tro mig, min närmaste vänner vet.
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusch!
men nu ska jag gå,
skriver nog kanske senare ikväll!

kramkram. ♥
// alexandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!