2009-05-14 ? 06:50:28

dålig uppdatering + bakning

godmorgon bloggen.
förlåt om jag inte uppdaterade igår,
men hade fullt upp med att lägga in saker på min bilddagbok.
bakade nämligen med anna ingrid och mikaela igår!
det var roligt :)




bild1: jag och anna
bild2: jag ingrid och anna
bild3: jag och anna

mikaela ville inte vara med på kort, menmen..
sen åkte anna och ingrid hem vid halv 6 ungefär.
och efter det så spelade jag och mikaela fotboll med,
johan, arvid, victor, och egget!
det var jätteroligt, iallafall i slutet.
hihihi.
sen åkte jag väl därifrån vid 8 tiden.
och jusstja!
anna och ingrid (bild2 är båda med på) dom är ju tvillingar precis som jag!
vi har varit kompisar sen förskolan, vi alla 3 tjejer + josefine fick i samma klass tills jag gick i 1,
då anna och josefine fick byta, men jag och ingrid gick iallafall i samma klass tills 6;ans slut.
och ni går jag anna och ingrid i samma klass på högstadiet också!
josefine går i 7A, och vi andra tre i 7B.
skulle vara perfekt om man fick gå med nån av dom på gymnasiet också.
13 år tillsammans skulle det bli, fy vad kul!

men nu måste jag rusa, taxin kommer när som helst!
kramkram!
// alexandra
Kommentarer
tsb

heej, fin blogg:D

kolla gärna in vår:D

2009-05-14 @ 16:08:25
URL: http://hannorochalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!