2009-05-09 ? 16:52:19

dagens hiss och diss !

dagens hiss:
jag fick sova ut idag.
gick och la mig runt 11 igårkväll,
och vaknade 1 på eftermiddan idag.
finns nog inget bättre än att få sova runt 12-13 timmar.
då mår jag bra! hihi.

dagens diss:
jag har träningsvärk!
vi gick ju i 3 timmar igår med skolan,
jag stretchade faktiskt, som en tok.
både när jag kommit till skolan och hemma.
men hjälpte det? neeej...
nu kan jag knappt gå och har så f*cking ont i hela kroppen!
jag behöver verkligen stretching tips nästa gång jag gör nått så ansträngade.
inte för att det var 'jobbigt' men iallafall.




blir en slapp dag hemma idag,
skulle ha varit med robin svart.
men eftersom jag har så himla ont så kan jag inte.
vi skulle ha spelat brännboll och haft det jätteroligt..
förlåt så himla mycket robin..
har jättedåligt samvete nu.
<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!