2009-05-18 ? 18:23:28

blommor på krikonträdet







blommorna slår ut för fullt på krikonträdet hemma!
oj så det blommar.


sista bilden här är på våran koja som min far byggde för kanske 4-5 år sedan.
jag ramla faktiskt ner därifrån, en gång.
när golvet inte var klart än,
hejdå lilla alexandra sa det, och vips så låg man på backen, 5 meter ner.
sen dess har jag varit höjdrädd.
jag tackar kojan för det..
muttermutter

_____________________________________________________________________________________

vi drar en dagens outfit också, hähä.


stor tröja - batistini (dad's)
vita strumpbyxor - H&M (tror jag, nått sånt)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!