2009-05-10 ? 18:18:20

att vara egoistisk är inget brott?







ja det blev en hel del bilder på just..
ja ni ser ju själva.
men en sak jag stör mig på väldigt mycket..
om jag som nu, lägger ut bilder på mig själv,
och inte bara 1 bild, utan som nu, kanske 4-5 stycken
då är det plötsligt jättefel och man är en fjortis osv..
det jag undrar över är, varför är det så himla fel?
om man nu tycker man själv är fin, vill ta ett kort på sig själv då och då.
det är väl bara bra att man vill visa resten av omgivningen att man uppskattar hur man ser ut?
jag tycker inte det är fel på något sätt att vara "egoistisk".
att jag lägger upp bilder på mig själv här på bloggen titt som tätt är inte fel, anser jag.
det är min blogg, om mitt liv och jag sköter det bäst mina åsikter och regler.
ni som har nånting imot det kan väl bara sluta titta?
och ni som kommenterar (ingen har gjort det än i just min blogg, men skriver iallafall)
ni gör det endast av avensjuka, tror jag.
varför skulle ni annars lägga ner så mycket tid på att slänga in en kommentar/kränkande mening i folks bloggar?
folk som gillar sig själv och deras utséende är underbara människor!
dom mår nog mycket bättre än dom flesta tror jag, för dom tycker om sitt utséende.
så tänk på det här nästa gång ni som tycker det är tidsfördrivande att klaga på andra.
ni mår nog inte så bra själv heller,
ni som nu gör såhär, jag tror ni bara skriver massa strunt till andra för att inte vara sämre själv.
ni måste ha nån att klaga på så att ni ska må bra.
som en slags drog..

men det var allt för mig nu,
hoppas ni orkade läsa allting, blev väldigt mycket nu!
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!