2009-03-25 ? 18:29:10

tråkig vecka

hej bloggen.
jag har inte så mycket nytt att komma med,
veckan har varit väldigt tråkig framför allt.
alltså, astråkig..
imorgon har jag franskaläxa, och på fredag engelskaläxa.
vad är roligast?
läxor eller prov?
prov eller läxor?

jag har svaret:
det är exakt lika tråkigt båda delarna!
jag tycker inte om skolan när det ska vara på detta viset..

men som en lite upppiggande grej nudå
VÅREN ÄR PÅVÄG, igen!
efter dom 2 dm snö som föll ner från himlen imellan måndag och tisdag (tror jag det var)
så har moder natur varit snäll och börjat få solen att skina och det börjar bli liiite varmare, inte varmare som det var innan den förbaskade snön kom, men lite varmare är det iallafall.
och det ser jag som ett gott tecken på att våren faktiskt är påväg, denna gång.
blir så glad i hela kroppen när jag tänker på det.
efter vår kommer sommar, och sommar innebär
sola, bada, steka på stranden, bada mer, cykla i sommarvärmen, bada mer, åka på äventyr, STEKA MEEEER!
ååååh jag längtar så otroligt, ge mig sommar nununu!
hihi, men nu ska jag gå och läsa min tjocka otroligt bra bok, dricka varm choklad och bara vara..
vi ses snart igen bloggen!
kramkram. ♥

// alexandra.

älskar bilden. höstig men ändå påminner den om sommaren.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!