2009-03-29 ? 13:22:37

superbra helg.


hej bloggen.
nu sitter jag här och skriver igen.
helgen har varit kanoners!
men jag orkar inte berätta så mycket om den, men än att den var super :)

uh, känner mig dålig, börjar nog bli sjuk.
huvudet värker, halsen är svullen och det gör ont som f*n när jag sväljer..
men skolan ska jag nog klara av iallafall, men om det blir sämre så stannar jag nog hemma.
jag har inte så mycket att säga nu,
ska nog lägga mig i sängen och ta det lungt, som jag alltid brukar på söndagar.
det är nog en av dom slappaste dagarna på hela veckan.
då vet man lixom att det är skola dan efter, så känner man att man inte riktigt orkar göra upp nå planer för dagen.
så känner jag iallafall.

men nu ska jag nog ta och gå.
vi ses nog imorgon här på bloggen,
eller ikväll om jag orkar blogga lite till då.

ha det bra läsare,
kramkram. ♥

//alexandra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!