2009-03-17 ? 00:09:02

städmani

hej alla sötnosar!
nu sitter jag här prick på tolvslaget och skriver mitt inlägg.
just nu så är jag faktiskt otroligt pigg och känner mig otroligt aktiv, samt kreativ.
hoppas ni lyssnade på låtarna jag bloggade om inlägget under detta, alla låtar är helt underbara!
lovar dyrt och hederligt.
har nyss städat och donat lite överallt ikväll.
städat brevid min dator, där det var väldigt mycket skräp innan jag städade bort det mesta onödiga.
sen har jag städat mitt rum,  är inte riktigt klar än men det ser okej ut nu.
städar mer imorgon.
och jag delar dock rum med mina 2 andra systrar som borde ha hjälp mig,
men jag är så lat annars så det var väl rätt åt mig, gjorde det ju frivilligt trots allt.
vet, ni undrar säkert hur vi alla 3 får plats i ett litet rum?
det är inte så svårt, visst inte så mycket gå-yta men vi klarar oss finfint iallafall.
men snart så ska nog min största syster flytta ut därifrån.
så då blir det bara jag och min tvillingsyster som bor där.
hihi.
sen efter jag småstädat mitt rum så fixade jag lite på toaletten också.
gud vad jag städar!

men nu har jag inte så mycket och skriva.
bloggar inte mer idag så jag säger godnatt för min del nu.
ha det bra, puss och kram.

Kommentarer
Leia

Skönt med nystädat verkligen =)

2009-03-17 @ 15:11:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!