2009-03-12 ? 22:22:58

skola och jonatan

hej bloggen!

idag så har jag varit i skolan,
det var ju inte driekt det roligaste, hade 3 stycken prov idag också.
franska - matte - SO.
men det gick bra på alla prov, kände mig lite mer "villig" att klara av alla prov idag och jag vill verkligen lyckas nu!
matten är ju riktigt svårt för mig, jovisst.. jag kan ju det mesta bra men jag ger upp så himla lätt.
som om det tillexempel står; 45 gånger 39 + 23 - 43 = ärthjärna.se
sånna där lixom tal som man måste anstränga sig för att kunna få reda på svaret, det tycker jag verkligen inte om.
så jag ger ju såklart upp och blir ledsen, känner mig misslyckad och mår dåligt hela dagen sen.
men idag så hade jag somsagt matteprov, och jag ansträngde mig verkligen!
det kändes så himla bra att jag försökte och jag tror att jag kommer få ett bra resultat när vi får tillbaka proven.
sen hade jag SO prov också, det gick super! jättelätt.
och franska prov, fick 16/20 .
kändes riktgt bra metanke på att min lärare gav mig nya ord som man skulle kunna igår - tills idag.
och 16 rätt tycker jag är en bra poäng, så jag är nöjd!

och som dagens bästa händelse: lekt med min kissunge jonatan!
kändes så himla bra idag, jag mår verkligen bra med dig.
du får mig nästan alltid att skratta, okej ibland kan jag bli riktigt sur men då är det inte seriöst.
vi hade det mysigt idag, fast vi somnade så fort vi kom hem till honom.
sen vaknade jag med panik klockan 7 på kvällen.
så pratade vi och ja, jag anser det som att vi myste också.
sen så hände det lite saker som jag tänker vara tyst om här på bloggen, det är inte så nödvändigt att veta heller.
så skulle jag hem vid halv 9 tiden.
det var en jättebra dag, du är så bra jonatan.
så himla bra <3
* och nej vi har inte blivit tillsammans igen.

men nu ska jag gå,
vi får höras!
puss på er bloggläsare <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!