2009-03-23 ? 20:54:49

pannkakor och sylt



hej bloggen.
idag är det som vanligt, måndag.
och det snöar!!!
jag blir tokig, det skulle ju bli vår.
så vräker det ner sen, fyfan för den dumma snön.
smält nu, ingen vill ha snö mer, ingen.
ABSOLUT INGEN.
och det kan jag garantera, fråga vem som helst moder natur.
hon älskar att jävlas med oss människor.
det är grymt och så taskigt mot oss.
bläblä

skolan var bättre idag än jag trodde den skulle vara,
den var faktiskt bra!
jag hade roligt hela dan och allt var toppen.
det har ju sina små anledningar, men är jag glad en hel dag så är det underbart för mig och för alla andra.
som börjar nog tycka det är jobbigt när jag jämt är ledsen..
hehe förlåt mig.
sen efter skolan så åkte jag hem, och det var pannkakor till middag,
mmmmm, så gott och efterlängtat!
sen kom robin magnusson och lekte med barro, även mig.
sen kom häxan hem och sabba den trevliga stämningen..
häxan är min så otroligt jobbiga tvillingsyster.
jaja.
jag satte mig här då.
och robin är kvar fortfarande..
men nu ska jag gå och kolla på film, eller tv.
vi ses!

ha det bra bloggläsare!
kramkram. ♥

//alexandra.



fick väl bli en bild på mig då, för engångsskull.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!