2009-03-02 ? 08:11:06

MÅNDAG MORGON

hej!
nu är klockan ungefär kvart i 8 på morgonen och jag sitter här och har egentligen sovmorron,
men jag orkade verkligen inte sova mer än till 7 idag så jag klev upp och gjorde mig iordning sen så åker jag med mamma halv 9 till skolan, på ett ungefär.
jag vill inte ha skola idag, vill ju fortsätta ha lov!
det som precis började bli så otroligt bra och så tar det slut.
sånt får mig att må dåligt.
men det blir nog en lugn dag i skolan tror jag, ingen är nog speciellt uppspelt över att börja igen.

sen efter skolan så ska jag till falun och umgås med min kusin felicia dybeck!
så himla längesen vi träffades så det är inte klokt, tiden rinner iväg.. 
och vi ska sola solarium har vi bestämt.
vet hur det är med hudcancer och så, men en eller två gånger skadar väl inte?
menmen, hoppas man får lite färg dom minutrarna man ligger där inne och steker.
vi får hålla tummarna på det bästa nu då.

och gårdagen spenderades med älsklingen.
eller ja, jag sov hos honom tills igår.
och vi hade hur trevligt som helt på lördagen, nathanael var också och umgicks med mig och älskling.
vi hade det faktiskt väldigt trevligt tyckte jag.
haha kan dock inte berätta lite mer exakt vad vi gjorde, det är lite mer av en hemlighet.
sen vid ungefär 12 åkte nathanael hem.
sen spelade jag och älskling nått astrid lindgren -spel och åt gorby's.
det var faktiskt kul! haha.
och jag tycker inte det är barnsligt att spela spel, även fast det låter lite så. "spela spel"..
sen så blev vi trötta så vi gick upp och skulle sova men vi kollade på film istället.
sen så somnade vi.
och på morgonen så vaknade vi i varanns armar.
okej, jag vaknade och han sov sen reste jag mig upp men han drog tillbaka mig undermedvetet och sen låg vi i varanns armar, men det var jättemysigt iallafall!
 jag orkar inte skriva vad vi gjorde på söndagen, kolla min bilddagbok om ni vill det istället.
[  www. jonatansflicka.bilddagboken.se  ]

men ska äta frukost, hejdå.
puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!