2009-03-17 ? 16:51:58

ledig från skolan men gör ingenting

hejsan allihopa.
idag har jag varit hemma hela dagen och inte gjort någon särskild nytta.
har studiedag idag men gör absolut ingenting speciellt.
tog en dusch, städade lite till på mitt rum som jag lovat mig själv igårkväll,
men jag är så seg så det är fortfarande lite kvar som ska göras ännu. 
sen så gjorde jag mig iordning och åkte till stan med pappa en sväng, en ganska lång sväng faktiskt..
tror vi snurrade runt där i 1½ timma innan vi for hem igen.
och nu sitter jag här,
om 2 timmar ska hela familjen iväg och se på irländsk folkmusik.
helt nytt för mig, hoppas det är bra iallafall!
fixade naglarna idag också,
det behövdes kan jag lova.. haha.
dom såg lite risiga ut kan jag ju säga.

men nu ska jag faktiskt gå och slita mig ifrån bloggningen!
ni får ha en bra dag läsare.
kramkram. ♥

/alexandra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!