2009-03-30 ? 15:13:03

kameran funkar och är frisk

hej!
jag sitter hemma idag, för jag var lite krasslig i morse.
men nu mår jag faktiskt jättebra!
ska till skolan imorgon iallafall, det ska bli skönt.
och både min och min systers kamera är användbara igen,
gud så skönt!!
då blir det mer bilder här på bloggen iallafall.
det är bra, då kanske man får fler som besöker mig.
jag har i genomsnitt 4-5 stycken varje dag, och det är ganska lite tycker jag.
vill ju så gärna att folk ska veta att jag finns och att jag har en blogg som det skrivs i varje dag!
eller ja, det finns dagar då jag inte orkar uppdatera, men det har alltid sina orsaker..
mitt liv är lite upp och ner just nu och jag mår inte så värst bra varken psykiskt eller fysiskt,
det är en stor anledning till att jag ibland inte orkar blogga varenda dag.
men nu så gör jag det väldigt ofta.
och det känns bra..

hihi.
men ni får ha det så bra nu, måste sticka!
kramkram. ♥

//alexandra.



bjuder på denhär väldigt gamla bilden..
som har legat och blivit nästan bortglömd på min systers kamera i månader då den inte har gått att använda.
men nu lägger jag upp den!
täckte för min mun metanke på att jag hade 4567899 lager med foundation där och det kändes så fuuuult,
så jag kunde inte låta bli att täcka över det på nått sätt.
sminkar mig inte sådär nu, därför tyckte jag det såg så fult ut.
hihi..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!