2009-03-18 ? 22:56:50

ida och skola

hejsan bloggen.

idag har jag varit i skolan, men dagen var verkligen urkass!
vill inte prata om det.. men usch.

sen efter skolan så lekte jag med ida,
och vi åkte till stan för ida skulle klaga på sina nyköpta skor och lämna igen ett för små strumpbyxor.
igenlämning av strumpbyxor = (x) gick inteeee
klaga på sina skor = (o) gick bra! hon ska t.o.m få pengarna tillbaka eller välja ett helt par nya skor, fuskfuskfusk...

sen så hittade jag ett par skor som var så snygga!
dreglade nästan lite där, kände hur det blev vått i mungipan..
vill ha dom.
billiga också,
snälla gud, ge mig skorna?!
sen efter det så åkte vi hem och åt mat.
och ungefär vid 8 tiden kom min pappa och hämta mig.
ganska bra dag,

men ni får ha det så bra.
vi ses snart igen!
kramkram.

//alexandra ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!