2009-03-29 ? 20:28:40

huvudvärk och feber

nu sitter jag här då, sjuk som en gnu.
feber och ont i hela kroppen gör det.
jag orkar inte vara sjuk, det är så otroligt urtrist och sååååå dött.
man kan ju inte göra nånting,
det är mer än otroligt att jag kan sitta vid datorn, men jag var trött på att sova och läsa efter typ 8 timmar.
vaknade tidigt i morse, det gjorde allting mycket bättre, javisst.. jaaaa.
min dumma syster har smittat mig.
men hon hostar, det gör inte jag iallafall.
tack och lov för det.
man kan faktiskt bli helt galen av att hosta.
går inte att sova
går inte att titta åt höger eller vänster, för det gör ont
går inte att koncentrera sig
går inte att vara glad
går inte att sjunga (tro mig, har försökt)

men det går att må asdåligt.
nej nu har jag klagat för mycket.
ska dra mig tillbaka.
känner att huvudvärken kommer tillbaka..

vi ses nog kanske imorgon.
godnatt nu, ha det bra friska människor
kramkram.

//alexandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!