2009-03-11 ? 16:00:53

hemma

hej bloggen,
nu är jag hemma och har absolut ingenting bättre för mig än att sitta vid datorn.
ska plugga lite senare, har prov hela tiden.
jobbigt..

och nu ska jag skriva ut lite nytt som hänt:
jo, det är såhär att jag och jonatan inte längre är ett par, tyvärr..
väldigt tråkigt, men så är det.
men min header ska jag inte ändra.
det får vara kvar som minne..
men vi är väldigt bra kompisar nu, och det känns väldigt bra ändå!
vi går ju i samma skola trots allt, det är lite svårt att undvika varann, fast det vill jag inte heller.
och som lite av en nyhet; jag funderar på att färga håret svart.
lite udda, men jag vill verkligen.
men jag är lite av en fegis så jag vet inte riktigt om jag vågar ta risken.
tänk om det blir fult?
tänk om jag ångrar mig när färgen sitter i?
tänk om jag blir blå i huvudet?

finns så himla mycket om och men, blir nervös nu bara jag tänker på det!
sen funderar jag på att klippa mig också, kort.
men det blir nog verkligen inte av, det är mer som en liten nyfikenhet på hur det skulle se ut om jag klippte mig så.
jag kommer ångra mig om det blir av, och bortklippt.
sen kommer jag sitta och grina i 5 timmar och gå med mössa.
tro mig, jag har redan vart med om det en gång.
jag vill inte göra bort mig så igen!
men här har ni den blivande och levande fegisen, tönten ooooch.. det sista nu.. nörden.
jag kommer antagligen inte göra nått av det jag just skrivit men ändå är jag så sjukt nyfiken på nya saker.
en dålig vana dock.

haha blev ett lång inlägg om ointressanta saker!
men ska gå och äta middag nu.
vi ses nog snart igen, och förlåt om jag varit klen dom senaste dagarna..
men det första jag skrev däruppe är orsaken till det, så där har ni en bra förklaring.

men nu ska jag verkligen gå!
puss hejdå, underbara läsare <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!