2009-03-14 ? 21:27:49

hemma och myser

just nu så sitter jag framför datorn, inte så oförutsägbart.
har en ganska tråkig lördagskväll förövrigt.
skulle kolla på melidofestivalen men jag vet inte om jag är så sugen.
men jag har en favorit,
jag tycker caroline af ugglas - snälla snälla är den bästa låten iallafall.
hon får otroligt mycket kritik hela tiden och det tycker jag är så onödigt..
jag vet minst 5 stycken som är så mycket sämre än henne, helt usla.
och ändå så får caroline af ugglas ta hela skiten?
bara för att folk anser att hon är konstig och sjunger dåligt.
grupptryck kallar jag det.
hade människorna i denna värld vågat stå på sig lite mer så hade nog hälften av dom som säger att hon är dålig,
faktiskt tyckt att hon är super.
för det är hon!
vet ni att hon sjunger om otohet?
hon blev lämnad, ensam.
jag tror inte det är så många som har förstått vad låten handlar om.
men det gör jag.
jag vet hur det känns, att vara ensam.
bli lämnad kvar som en säck med skit.
därför så beundrar jag henne,
hon skriver en låt om sin egen smärta, går med i melodifestivalen, går till globen.
och vem vet, hon kanske vinner dehär?
det skulle jag tycka vara helt super.
säg ingenting förän ni vet själva hur ni känner.

men nu ska jag gå och kolla på när caroline tar hem det här!
pusshej <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!