2009-03-26 ? 21:40:57

helt död

hej.
vilken död vecka, fyfanfyfanfyfan

allting har verkligen sugit kuk.
orkar inte bry mig om ordvalet nu, jag är fan int 75 år heller..
pallar inte låta som en vuxen gammal dam här på bloggen,
när jag egentligen svär var 4 sekund i skolan osv..
imorgon är det fredag,
blir jag sittandes hemma imorgon, slår jag fan någon.
jag har varit hemma precis hela veckan och jag pallar verkligen inte att sitta hemma en fredag..
då ska man ha ROLIGT, VÄLDIGT ROLIGT.
jag tänker inte ha TRÅKIGT, VÄLDIGT TRÅKIGT.
vill ni ha kul imorgon, ring mig, smsa eller nånting!
jag vill inte behöva be er heller.. men det blir ju så.
verkar som om ingen tycker om mig :(

men ska gå och typ.. göra nånting annat nu.
vi ses.
kramkram. ★

//alexandra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!