2009-03-03 ? 00:13:46

FELICIA DYBECK - dag

idag så har jag ju somsagt lekt med felicia.
och sola solarium var nog det bästa på länge tror jag!
skönt och mysigt, men det spruta vatten rakt i ansiktet på mig när jag tryckte på en knappjävel.
Hahahahh, lite mindre roligt.
fick ju världens chock när det kom en kran med vatten rakt i ansiktet! haha.
men jag ska inte göra om det, med tanke på hudcancern som kan förekomma om man solar solarium för mycket,
och det är inte bra!
sen efter vi hade solat så gick vi runt på stan litegrann, kollade igenom massor av affärer.
sen upptäckte jag att felicia var RÖD på kinderna och i pannan.
hn fick världens panik och täckte för allt hår i ansiktet.
efter det så fick vi skynda oss till bussen i det kalla vädret.
så kom vi hem och där var min faster anki, felicias mamma.
och hon heter anki, ingen idé och fråga.
så satt vi och pratade om massor.
både roliga saker och mindre roliga..
sen så hann klockan bli 10 och min pappa kom och hämtade mig.
det var en urkul dag!


visst fick jag lite färg iallafall? hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!