2009-03-22 ? 13:01:42

en vild helg, men en dålig uppdatering

hej bloggen.
så ledsen för dålig uppdatering men nu är jag här, full av nyheter.

fredag; då lekte jag med mican, lina och martina och vi hade s-å  j-ä-v-l-a  k-u-l!
har nog aldrig haft så otroligt roligt nångång i hela mitt liv,
"mm achmed je achmed!"
hahaha bästa på länge, den dagen och kvällen var SUPER med stora bokstäver.
lördag; vaknade upp hos mican, lite för sent.. halv 1.
och mican och dom andra vaknade 7.
hehe.
sen så tog vi hand om doms hästar,
och jag dog nästan när vi skulle ut från doms inhägnad.
"aaaaahh, akta mig! jag vill inte dö!"
för vi ryktade dom, och sen släpper vi dom lösa, det är tre stycken hästar.
och dom blir helt vilda för det är två av dom som bråkar ganska ofta..
så dom skutta ju efter mig och mican när vi skulle ut och jag fick panik, vrålade och satte händerna i vädret.
hahaha, såååå kul men ändå inte, hahaha!
så blev det kväll och mican och martina for till leksend med sina vänner.
så det blev bara jag och lina kvar.
vi kollade på film,
"snygg sexig och singel"
den var superbra :)
så åkte jag hem vid 8 tiden,
och påväg hem blev det bestämt att jag skulle åka på rockabilly i vika med min storasyster caroline.
det var massa mycket jättebra!
fanns mängder av trevliga killar/gubbar som tyckte om att skaka hand och ville dansa.
men dansa gjorde jag bäst med min syster.
haha, sen åkte vi hem vid 1.
så kollade vi på film innan vi somnade i våra sängar sen.
toppendag!
söndag; jo, idag så ska jag nog inte göra så mycket mer än att slöa och ta det lungt.
efter en vild helg så måste man få ha sin egen slappis-dag.
ska nog kolla på film med min storasyster nu, som är lika utkörd som mig.
hihi.

men ni får ha det bra bloggläsare!
kramkram. ♥

//alexandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!