2009-03-14 ? 00:39:29

en dag med ida och tuss

hej bloggen.
kom nyss hem från ida, klockan är snart halv ett och jag är väldigt trött.

först så gick jag i skolan ,det var en lugn men väldigt tråkig dag,
NO i två timmar är inte det roligaste.
sen så pratade jag och några till med en lärare om massa viktiga saker, som jag håller hemligt.
men kan ju säga att ni två är dumma i huvudet rent av, speciellt du.
aja, nog om det nu.
resten av dagen var skönare och mysigare.
sen efter skolan så följde jag med ida hem, och vi badade.
haha, det var riktigt slappt och skönt..
tolka det inte fel nu (!).
men synd nog hade proppen fastnat i botten på badkaret och vi fick inte ut den när vi var klara.
så vi fick hämta tillbringare och skålar, sen var det bara till att hinka ur badkaret och hälla vattnet i handfatet.
kan ju säga att det var jobbigt, väääldigt jobbigt!
sen så när vi äntligen var klara så tog vi hårinpackning i vadera skalle.
så skulle ida såklart spela nått dataspel som hon var helt galen i, diablo tror jag det hette.
i två hela timmar satt hon och spela.
snällt.
jag somnade föressten, på köksbordet.
dagen gick.. jag och ida började tröttna på att sitta inne så vi gick ut och tog en lång promenad.
sen kom tuss och umgicks med oss.
så stanna vi ute i kanske 1½ timme innan vi gick hem till ida.
men när vi kom hem till henne så hade hon ingen nykel och det var låst.
så vi fick traska till hennes morfar och hämta en reservnykel.
sen traska vi tillbaka till henne.
och vi sminkade tuss!
hahaha dagen händelse, han blev riktigt snygg, och gay.
HAHAHAHAHA.
ida har bilder på sin kamera, ska försöka fixa dit några bilder till inlägget senare, så håll koll på dehär inlägget ett tag så kanske det kommer bilder så småningom.
eller så skriver jag ett nytt inlägg om det helt enkelt.
så dunka vi musik och hade det trevligt.
sen vid tolv tiden åkte jag hem, och nu sitter jag här, tjugo i ett och ska nog sova.




godnatt och ha en bra helg läsare!
pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!