2009-06-01 ? 20:57:53

I like where we are

skolan idag hade jag faktiskt lite högre förväntningar på.
jag trodde att när jag väl hade klivit upp så skulle jag vara på toppenhumör.
det varade ju en lång stund.
det började efter 8 när min far sa att vi fick lov att vänta på bussen (ist för skjuts) i 30 minuter för han skulle klippa sig..
och sen har det bara gått utför.
ingen rolig dag alls om jag får säga det själv.
okej, glassen jag köpte gjorde gott i magen, men det var nog det enda som jag blev glad över.
och på torsdag har jag världens fetaste franskaprov, närmare bestämt hela boken är ett enda stort prov.
oh gud, please help me?!
jag vill inte.
alla tror jag är skitduktig, men det är jag då inte.
jag fattar ju ingenting..
jag gör mig redo för stenhårt plugg, men när jag väl ska börja så vill jag inte.
jag måste, men orken finns inte där.
så himla drygt med läxor och prov, nån som vill utrota them all?
aja, det får gå som det går.
blir amar sur och besviken om jag får -10 rätt så får jag ta den smällen.
jag är inte den stjärneleven han tror jag är.
men nu ska jag sluta skriva om dedär!
i helgen blir det falukalaset, äntligen.
det kommer bli det bästa.
jag ser redan fram imot det! :)

Kommentarer
greta

Sanna, du är finast och bäst!

<33

2009-06-03 @ 17:42:24
URL: http://gretavickstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!