2009-06-04 ? 23:10:26

skolan

skola idag.
bättre än igår, men inte så mycket bättre att jag kunde skratta av ren glädje en endaste gång.
tack till alla som sabbat mitt liv, tack ska ni ha för att ni förstörde allt för mig sista veckan i skolan.
mina föredetta vänner, ja vilja jävla vänner ni var det vet jag nu!
jag får en förvriden min i ansiktet varje gång ni nämns.
ni är då fan inte ens värda luften vi alla andas, hämta en syrgastub och deal with it!
det är så jag tycker, har ni nått imot det så kom fan inte och klaga, det är ert eget fel.
jag har inte gjort er nånting.

men övrigt,
hade franskaprov idag, det gick ju som det gick.
hoppas jag iallafall får över 50 poäng.
är glad om jag ens får 20..
jaja det finns inte mycket att göra åt saken, föressten så skiter jag i allting nu.
orkar inte med skolan längre.

bild tagen av storasyster, caroline.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!