2009-07-01 ? 00:56:15

SVAR - frågestund

(p.s! när ni frågar vem och vad jag skulle vilja göra ditt och datt med så svarar jag som att jag fortfarande går i 7an och inte i 8an för jag vet inte om nya klasserna i 7an osv.. så alla vet!)


Postat av: Anonym
Vem gillar du ? :D:D:D:D:D:D:D:D:D
svar: jag tycker inte om någon just nu.

Postat av: anonym
har du haft sex , isåfall , med vem ?
svar: nej jag har inte haft sex.

Postat av: anonym
vem gillar du måste svara nån.
svar: jag gillar inte någon just nu. och nej jag måste inte alls svara någon för om jag inte tycker om någon så kan jag ju inte svara nån random?

Postat av: anonym
vem av killarna är snyggast i 7 a? vem av killarna är snyggast i 7 b? vem av killarna är snyggast  i 7c?
svar: 7a = rasmus Å. 7b = arvid. 7c = emil F.

Postat av: anonym
vilka 5 tjejjer är dina bästa vänner? :) vilka 5 killar är dina bästa vänner? :)
svar: mikaela, ingrid, anna, hanna B och nattis tror jag. jag har inga bästa killkompisar. men det jag absoult kan prata med och jag litar på är olle.

Postat av: anonym
Har du haft sex? ja elller nej. Vem av du och Jonatan gjorde slut? varför?
svar: nej jag har inte haft sex. jonatan gjorde slut och varför vill jag helt ärligt inte ta här.

Postat av: anonym
du får välja 2 ifrån 7A , 2 ifrån 7B och 2 ifrån 7C. vilka 6 skulle du vilja va på en ö med ?
svar:  7a = jaquleine och min tvillingsyster. 7b = mikaela och kalle. 7c = emilia och olle.

Postat av: anonym
välja 2 från varje klass i 7:an som du skulle vilja tält med i en vecka. VILKA?
svar: 7a = fanny och sebbe. 7b = mikaela och arvid. 7c = emilia och saga.  (ville inte ta samma som ovan, skulle bli så tråkigt)

Postat av: anonym
hur skulle du vilja dö ? 1. bli misshandlad? 2. självmord? 3. bli skjuten? 4. drunkna?
svar: drunkna. det skönaste sättet att dö på lätt. smärtfritt.

Postat av: anonym
det är kul att va anomyn :D SÖTNOS <3 vilken storlek har du på bh:n ? ALEXANDRA :D <3
svar: haha, jag har 75 b.

Postat av: anonym
vilken tjej tkr du ser bäst ut på bjursåsskolan? vilken kille tkr du ser bäst ut på bjursåsskolan? vilken tjej tkr du klär sig snyggast på bjurssåsskolan?
svar: hm.. hanna ek, johan andersson och johanna lindblå. 

Postat av: anonym
gillar du fredrik w ;)?
svar: nej det gör jag inte. bara som vän.

Postat av: anonym
om du var tvungen och hångla med någon i 7a 7b 7c 8a 8b 8c 9a 9b 9c, vilka skulle de vara ;) av killarna såklart. 
svar: HAHAHA, okej!..
7a = lars rapp.
7b = isak.
7c = micke
8a = peter
8b = ante (redan gjort, HAHA)
8c = lundvall
9a = pfft.. john
9c =  marcus nilsson
9d = calle

Postat av: anonym
Du har så långt och fint hår ! :) Hur sköter du det på för sett, använder du något speciellt ? :)
svar: haha jag gör faktiskt ingenting med det. använder nästan aldrig hairspray och plattar det nästab aldrig!
men däremot så klipper jag småsmå bitar av topparna runt 1 gång i veckan. för syret kommer ju från topparna och det gör så det växer. är dom slitna och kluvna växer inte håret!


Postat av: Nadja - men kallas Barbie
Varför började du blogga? :)
svar: jag vet inte riktigt.. många av mina kompisar gjorde det så då ville jag också prova :)

Postat av: Mikaela
visst är jag bara SÅ bäst!?
svar: haha ja mikaela du är bäst, strax efter mig ;)!



då var det slut då! tack för alla kommentarer och frågor!
Kommentarer
novembersara

Vad fin blogg du har, ska vi följa varann på bloglovin?

2009-07-01 @ 10:00:30
URL: http://novembersara.blogg.se/
Anonym

okej :D men vilken tjej och kille tycker du är finst/snyggast i varje klass på skolan då? :D

2009-07-01 @ 14:02:55
Mikaela

jag känner statusen stiga! :D



rock'n roll Lular'N (;<3

2009-07-02 @ 21:55:07
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!