2009-06-26 ? 21:46:15

stek med nathalie i 2 härliga dagar!

bilder från båda dagarna
 


här steker jag , dag 1 !


ja, nathalie hatar att vara med på kort. varför. du är ju så töt! dag 1


efter vi hade stekt, och påväg till tempo. jag var godissugen, hihi. dag 1






idag blev det stek i 4 timmar vid beachen, så himla skööönt.
solsolsol och mer sol! brun blev jag tamifan också.
dehär var dock 7 på kvällen efter allt stek och kul, men vi är snygga ändå,
osminkade (okej, mascara gills inte i min värld) och fräscha. bättre kan det inte bli! dag 2


och jag snuskposar! fy på mig.. dag 2



gissa om vi bjussar på denhär, hahaha! nattis kommer döda mig när hon ser denhär, hjälp.. dag 2
och där var bilderna slut! tack för 2 soliga och härliga dagar nattiiiii

Kommentarer
Näääättis

Om du är?;OOOOOO<3

2009-06-26 @ 22:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!