2009-06-22 ? 14:50:32

solen sken för ett litet, litet tag.

nu sitter jag här igen och bloggar lite.. hehe.
skrev ett tidigare inlägg att jag inte skulle hinna blogga så mycket,
ja.. det var nog mestadels en lögn för jag har väldigt mycket tid över jämt märker jag.
det var ju inte menat som en lögn, utan det blev en med tiden..
haha hoppas ni förstår för det gör jag knappt själv!
idag hann jag sola lite också, bra resultat blev det om jag får säga det själv.
toppenväder! hade vi iallafall.
nu när jag tittar ut är det mulet igen..
hoppas inte hela sommaren förblir molnig med bara en gnutta solskymtar.
det är ju meningen att solen ska skina hela tiden!
vill ju så gärna få lite färg på kroppen, men mest i ansiktet för där är man likblek.
synd om alla vi blekfisar som inte får chansen att bli bruna för att det ska vara mulet! riktigt synd..




men idag bli jag hemma och ska ta det lungt. måste läsa ut min bok snart också,
känns som att den har blivit bortglömd.
det är synd för den är så himla braaaaaaaa. ni anar inte :)
men jag ska nog ta fram boken och börja läsa den nu om jag ska vara ärlig.
vi får höras senare.
kanske bloggar ikväll också, men det får vi se.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!