2009-06-16 ? 22:40:41

skön dag

idag så kom jag hem tidigt från olle, runt 11.
somnade på direkten nästan, så sov man till fyra och så fort man vaknade var man svettig och snuskig.
(jag skulle duscha innan också, att jag somnade i solen gjorde inte saken bättre., yuck)
så då hoppde man in i duschen direkt då. fast det fanns inget varmvatten och det var ju mindre kul.
men jag duschade ändå! tål inte att vara skitig.
så när man var ren och fräsch så tog jag det lungt och läste min bok, gossip girl.
hehe jag älskar att läsa, och jag menar det, faktiskt.
sen så kom min storasyster på att hon ville färga håret, då var klockan 7 ungefär.
hon har två färger i skallen, rödbrun och blond.
så jag fick ju färga hennes hår i två färger och det gick bra!
missade nån enstaka fläck här och var, men det syntes inte sen :)
så jag är nöjd med mitt jobb, hihi.
ska färga om håret också, mörkt igen.
ville ha ljust förut men nu vill jag ha mörkt.
kommer väl antagligen att blekas bort nu i sommar när solen ligger på men det gör ingenting,
bara jag får bli mörk för ett tag.
står inte ut med min skabbiga orange/ljusbruna färg längre. ösch! 
gud nu blev det himlans mycket text må ja' säga, inte speciellt kul för er läsare.
måste sluta nu innan ögonen trillar ur på er! haha förlåt.
hejdå, puss och kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!