2009-06-24 ? 17:43:58

sämst på att uppdatera och jag har svarta naglar

jag är sämst på att uppdatera, men jag orkar inte.
ibland när man klickar upp "skapa, nytt inlägg" ... då typ blä.
känns så segt oftast.
det är bara roligt om det hänt nånting kul så man kan blogga om det,
har man inget speciellt ämne så blir det långtråkigt i längden.
haha men det måste det bli en ändring på.
men jag bor ju i skogen, faktiskt, mitt i ödemarken.
det händer inte så mycket här och inte finns det så mycket att gör här heller.
det blir lite klent med att skriva nya saker varenda dag.

målade naglarna svarta idag föressten, väldigt slarvigt men ändå.
målar dom röda sen tror jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!