2009-06-20 ? 15:38:30

pumpbolaget kväll!

hej bloggen!
nu var det längesen jag skrev ett seriöst inlägg, men här kommer ett iallafall.
idag så blir det pumpbolaget i bjursås!
och så ska jag gå med underbara mikaela också, toppentoppen :)
hoppas det inte strular till sig nu, för då blir jag seriöst ledsen.
saknar ju min mikaela och det var längesen vi umgicks bara vi två.
hoppas kvällen blir som det är tänkt och vi har kul!
fast det börjar ju iofs inte förän 11 på kvällen, så vad ska man göra under dagen då?
solen glimtade fram för ett litet tag.
men försvann lika snabbt som den kom, tråkigt nog.
jaja, sola tänker jag då inte göra! får väl göra nått vettigt medans jag väntar in kvällen.
duscha ska jag iallafall göra, sminka mig och bestämma frisyr.
kläder är redan valda.. hm... aja det blir som det blir!
ska gå nu och sa om det finns varmvatten.

pusshejs ♥

Kommentarer
Mikaela

Kommer bli bäst ikväll! :)

du och jag <3

2009-06-20 @ 21:10:59
URL: http://mikaelagraados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!