2009-06-14 ? 20:43:49

NOLIFER, sure... I am!

ni får klaga hur mycket ni vill på mig och min besatthet av att blogga,
men jag sitter hemma och ruttnar.
det blir så när man leker nolifer och ingen vill leka med en... förlåt! =O
kom nyss hem från staden faluuun där man följde med mami och papi till ica maxi.
jag orkade inte stanna hemma en sekund till, nej nej och nej.
sen har mami börjat klaga på mig, hon tycker jag låter och skriker för mycket.
fast jag förstår henne.. det enda jag gjort idag är att dampa och vara allmänt sjuk i huvudet.
men det blir så när man suttit här 2 dar i streck.
jag har ingetning att göra, så då fördriver jag tiden på bästa sätt..
genom att roa mig själv helt enkelt!
nånting måste jag ju göra, jag har ju tråkigt, aight?!

och svar till cassandra;
japp, det är spöket laban hon målat, alldeles själv! hahaha.



Kommentarer
Nattis

Vi kan vaa om du vill och har trååkiigt och sånnt;) <33

2009-06-15 @ 10:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!