2009-06-11 ? 13:34:14

måleriet färdigt

tjo bloggen, nu är jag här igen
idag blev måleriet av klassrummet så gott som klart!
ska in nya gardiner, svarta tyger, bort med skräp, in med stolar och bord och så vidare..
slutade extra tidigt idag, runt 12.
det är najs! och innan min taxi kom så hade jag jätteroligt med emilia.
sen blev jag hjälte åt mikaela för jag gjorde så hon hittade sin alldeles nya telefon som hade försvunnit under dan i skolan.
(låg i ett förkläde som hon antagligen målat i)
så det var ju toppen det.
och om några timmar ska jag kolla på när min lillasyster och lillebror har skolavslutning,
synd nog ska dom vara i en aula.
jävla äckelrektor dom har som bestämt det, jag hade henne förra året.
helt slut är hon kan jag ju säga. inte riktigt klok närmare bestämt!
bara för att det ska 'regna' litegrann.
jaha, förra året var det minsann inget fel på lite regn?!
hon måste verkligen ha hatat oss 6:or..
och imorgon slutar jag skolan!!!!! (spam på utropstecken)
ÄNTLIGEN SOMMARLOV, YESYESYES
nu längtar man..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!