2009-06-08 ? 19:29:12

härlig dag i skolan

hej bloggen, och då var det dags att blogga då igen då!
Skoldan har varit toppen, inga sura eller ledsna miner nånstans i ansiktet idag.
Ett glatt humör och en förmåga att förtränga dåliga tankar är allt som behövs!
Skrubbade klassrummet också, som ska målas om.
Okej, jag var en vidare städhjälp.. Hehe.
men jag och mikaela hade faktiskt jobbet som fotografer idag,
så vi fick låna en av skolans kameror och fota runt lite idag.
Haha det var skoj!
Och hela dan förövrigt har vi jobbat stenhårt, pluggpluggplugg! Eller inte
Jag har inte ens lagt ner tid för att tänka idag,
för att idag har det bara varit härligt och bra och så ska det jämt vara tycker jag.
Sen åkte man hem och somnade såklart i sängen.
Dagen må ha varit slapp.. men trött, det blir man alltid (a)
Och nu sitter jag här, fortfarande glad, osminkad och känner hur tiden flyger iväg.
Snart sommarlov också! endast 4 dagar kvar, gissa om man längtar.
men nu känner jag att skrivandet tar över min lediga tid, så nu ska jag göra nått vettigt istället!
ha en fortsatt bra måndagskväll allihopa.



du är söt, hihi   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!