2009-06-18 ? 21:43:32

dålig uppdatering!

förlåt men jag har haft så mycket för mig så bloggen har varit bortglömd.
men nu är jag här, dock tror jag inte att jag kommer skriva allför mycket under sommarlovet.
sorry dagliga läsare, men så är det..
kommer ha fullt upp hela tiden och dessutom kommer mina fingrar korva sig och ruttna och jag ska skriva allt skoj jag gjort varje dag.
det kommer nog inte funka, men jag ska försöka skriva lite då och då, tro mig!
det kommer nog komma inlägg lite här och var så sluta inte läsa för det kan ju ploppa upp när som helst :)
men nu ska jag göra nått annat vettigt.
puss och kram!


snygging bild sen jag gick i sexan och vi 6:or hade "klassresa" som var den sämsta någonsin. haha..
MEN BRUN VAR JAG!

bilden: jag(äter), fredriks ben(tror jag), mio och angelica.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!