2009-06-07 ? 12:36:56

bloggar hos frun + toppen helg

hej bloggen!
nu sitter jag hemma hos min fru och bloggar lite,
falukalaset igår med frun och fanny boberg, ganska kul till en början.
men visst fan började det ju regna!
det hade man ju aldrig kunnat väntat sig, nej..
sen så gick man hem till frun runt 11, då allting började ta slut nere på stan.
då fyllan för alla började. så sov jag hos henne och hade det bra :)
vaknade runt 11 här då. ska till bjursås och kolla på fotboll runt 3, det blir kul.
sen möta upp en vän, vet inte vad vi ska göra, men nånting blir det ju!
mårr toppen och det har jag gjort hela helgen nästan också.
och om en vecka slutar jag skolan.
 SOMMARLOV HERE I COMEEEEEEEEEEEEEEE!
äntligen, just nu är det såhär efterlängtat!
och det bästa av allt...

BESÖKSREKORD IGÅR
42 hela läsare, ojojoj!
det var nog mest för att jag hade massa bilder från balen,
men jag blir ju glad ändå! aldrig haft så många förut så jag blev lite paff.
hihi.

men nu ska jag sluta blogga, måste umgås med frun som inte verkar ha så roligt!
ha en lika bra dag som jag ska ha idag också.
hejdå,  puss och kram!
/ alex.



Kommentarer
Em

ok, tack för tipset. Allt bra elleR?

2009-06-07 @ 12:41:20
URL: http://emelojs.blogg.se/
Em

okej! Jodå, med mig är det bara bra! Har du haft en bra dag?

2009-06-07 @ 21:43:20
URL: http://emelojs.blogg.se/
Em

okej, jag gör inte så mkt alls faktist. :)

2009-06-07 @ 21:45:08
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!