2009-07-23 ? 19:06:29

GIVE ME THIS!



*klicka*

||   snälla gud ge mig alla fina kläder på bilden! *en tyst minut går*
MEN FAN OCKSÅ! du finns inte fan inte *tittar argt uppåt*  ||



haha, jo men jag ska faktiskt få den grön-grå randiga tröjan på bilden imorgon,
och jag är väldigt happy för det.
mammsen sa att vi skulle in till stan imorgon iallafall, och då hoppas jag att det blir så också.
har inte handlat nya kläder på väldigt länge nu.
okej, innan skolavslutningen... men det gills inte!
hahaha jag är så komisk ibland.. inte
men ska kila nu, säg vad ni tycker om mina klädval!
duger dem som jag valt på bilden? 
hare, pusss
Kommentarer
julia w

haha , jag har det lila tröjjan på bilden , HOW CARES

<3

2009-07-24 @ 11:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!