2009-07-10 ? 17:58:34

trött och sliten men är glad ändå

hejsan allihopa!
sitter och mumsar på en falukorvmacka som frukost.
lyckades vakna klockan 4 igen, heja mig..
men så är det om man vart och dansat loss i 4 timmar utan nån vidare paus.
har fruktansvärt ont i kroppen och är jättetrött men jag är faktiskt glad ändå.
hade jätteroligt på dalecarlia.
idag var det också tänkt att jag skulle spela minigolf med fredrik men det sket sig ju när man lyckades vakna så sent och vädret är kasst. det får bli en annan dag då.
finns inte så mycket mer att skriva nu så jag ska nog ta och göra mig en macka till jag!
är riktigt hungrig..
men vi hörs och syns alla, pusshejs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!