2009-07-05 ? 17:15:50

ni som orkar läsa allting får pris .__.

hej bloggen.
känns som det var längesen jag skrev på riktigt nu.
har bara blivit lite snabba inlägg för jag hade så mycket annat att göra.
men sånt är livet ibland.
men jag har iallafall haft väldigt roligt dom senaste dagarna kan jag säga!
en hel massa skratt och prat om ja.. mestadels allting, men det gillar jag ;)
och idag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
igårkväll åkte jag hem från emma ganska tidigt, runt 8 på kvällen.
kom hem kanske kvart över och kände direkt.. go-d-i-s-s-u-g
fick en lysande idé också! gå till grycksbomacken för att köpa mitt efterlängtade godis.
och visst gick jag till gbo och köpte mitt godis. haha :)
tog lite drygt 1 timme men det var det värt!
så gick jag och mumsade på mitt godis ett tag men så fick jag tråkigt och pratade lite med anders,
och en kvart senare så satt jag på en gunga med honom.
sen kom robin m.f så det blev ganska skoj där ett tag!
sen stack alla utom robin och anders och vi pratade lite om allt å alla.
men tillslut så stack robin också.
så jag och anders gick runt och pratade vidare :)
och det var trevligt.
kul att få trätta dig också, var längesen sist.
och runt 11 så kom mina föräldrar och hämtade mig.
tack för kvällen, den blev inte så tråkig trots allt.
sen gick jag och la mig, men kunde dock inte sova så mycket.
och idag vaknade jag vid 5 på eftermiddan.
hade legat vaken till 12 i morse och då äntligen somnade jag,
 inte så konstigt att jag vaknade klockan 5 då, men ni fattar.
och nu sitter jag här, mätt och belåten efter middagen som var korv och spagetti.
vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. känns som att jag måste läsa lite ur min senaste bok jag är helt inne i.
narnia - min morbror trollkarlen. (rekommenderar den till nästan alla, så jävla bra)
och nej, det är inte töntigt att gilla läsning.
det är faktiskt skitbra att läsa. men får större ordförråd och blir bättre i stavningen.
jag är väl mestadels en perfektionist när det gäller stavning. måste jämt vara rätt.
får aldrig vara dej, utan dig ska det stavas.. ja ni fattar!
men sån har jag nästan alltid vart, och det kommer troligen inte ändras.
visst jag är annorlunda här i bloggen än hur jag egentligen beter mig irl.
då svär jag som en sjöman jämt och är oftast lite fjantigare än alla andra,
men inte på ett hej-jag-är-5-år-mentalt, utan på ett bra sätt, tycker jag.. hahaha.
men nu blev det jättemycket text så jag ska sluta skriva nu.
hejdå vi ses väl snart!
Kommentarer
MIKAÄLA

ja det har jag tyverr :-(

2009-07-05 @ 21:23:46
URL: http://cindirellas.blogg.se/
ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

sv: åååh gud jag blir såå glad! du anar inte! det är helt äkta. Så som det ser ut på bilden (det inlägget du kommenterade, den där svart-vita web-cam bilden) är mitt äkta hår. Alltså lockigt egentligen. Bilderna när det är platt har jag bara plattat det men jag har inge löshår eller så. Så lockarna och längden är heeelt äkta. Och kommentarer som dina kan göra hela mitt humör! tacktacktack!



---



I höst flyttar jag till USA för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser innan jag flyttar samt senare när jag är iväg!

2009-07-05 @ 22:38:37
URL: http://ericausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!