2009-07-30 ? 02:01:42

tiniwini string bikini

go'kväll, eller godnatt för dom flesta men inte för mig!
nu sitter jag här med min halsbränna som jag inte orkar bota med medicin och nån form av sjal har jag också lindat runt halsen som en kul grej bara. osminkad och ful är jag idag, men nångång måste huden få luft.
har lyckats sova med smink dom senaste två dagarna för det blivit så sen hemkomst från classic.
och jag får väl skylla mig själv när huden inte ser så snygg ut längre.. plopp plopp plopp sa det.
fyfan, ska bannemig åka till apoteket och få medicin utskriven mot min dumma jävla hy!
nu är jag trött på att inte kunna visa mig offentligt bland folk osminkat.
man får så himla dåligt självförtroende när man ser på bilder på sig själv och så ser man alla små prickar.
det är inte roligt. och jag lider bokstavligen.
mina systrar skulle ju naturligtvis inte drabbas av det, men jag ska minsann få hela skiten.
det är verkligen hemskt att komma upp i tonåren, ett helvete rent ut sagt.
jag avundas alla 6åringar på lekis just nu.... buhu
nej så jag gnäller!
men nu måste jag avsluta. pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!