2009-07-22 ? 21:57:40

ted räh rä tges - läs det från andra hållet, börja framifrån

jo jag sitter och väntar på att A ska komma hit,
han har dock inte slutat jobbet men ändå.
det är rätt så segt, ska på falu cruisingen om ett tag även fast det har hållt på ganska länge redan.
men jag har nog kul iallafall. I hope
och jag har just blivit klar med min sminkning så nu sitter jag här, ganska lottlös men vad gör man?
precis, ingenting.
kollar runt lite i massa bloggar som jag gör varje dag och mina favoriter topp 5 är nog:

fannystaaf.blogg.se - ja henne tycker jag bäst om faktiskt, bra blogg, verkar vara väldigt snäll och så gillar jag att hon faktiskt inte bryr sig om andras åsikter och börjar grina för minsta lilla. thank you for that!
foki.blogg.se - ganska frän blogg, egen stil och vääääldigt söt.
barbienadja.blogg.se - en bra blogg , gillar hennes personlighet osv..
kissies.blogg.se - läser endast för att det är kul och se alla hatkommentarer och löjliga inlägg
desireenilsson.blogg.se - också för att hon är en wannabe kissie, lite kul att se hur dom håller på..
mikaelagranados.blogg.se - en av mina närmaste kompisar och jag gillar hur du bloggar töti! vet att du kommer se dehär, hihi :D


men jag läser såklart tusen andra bloggar också, tycker det är kul! :)
Kommentarer
Mikaela

Hahah, ja jag bloggar SÅÅ bra -.-

serrii, den suger juh ;O



och du är tötiiii!

2009-07-24 @ 10:46:42
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!