2009-07-29 ? 21:46:53

man får se på det från den ljusa sidan och ta en dag i taget.

gud så tråkigt, blir att sitta hemma ikväll.
jag hoppas att jag gör nått roligt imorgon annars kommer jag nog ruttna eller liknande.
och idag har jag inte gjort nånting, mest setat här och kollat på tv.
det brukar vara en vanlig tråkig där har hos mig i lilla haghed, för det är precis där jag bor.
inga grannar och inga bussar går det här. helt öde.
ibland kan det vara mysigt här inne i urskogen, men oftast så önskar jag att jag hade bott lite mer centralt.
men vill ni klaga så prata med mina föräldrar då. det var dom som valde att bo här!
men nu ska jag sluta tjura över det och vara glad.
saknar gårkvällen, kanske inte slutet på den men allting innan det.
det var så perfekt. alla var glada och skrattade hela tiden, precis som det ska vara.
alla var lyckliga. men sen tog allting en vändning.
så himla synd att det gick som det gick...
och jag saknar min sötis alldeles för mycket nu!
vi som hade det så trevligt igår, hihi.
på tal om att sakna och längtan, jag vill verkligen färga håret snart!
det är ett m.å.s.t.e
men nu ska jag inte skriva mer, måste göra mig en macka så inte magen kurrar ihjäl sig.
pusss på alla.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!