2009-07-11 ? 20:22:36

seg lördag, inte kul

ja jag bloggar väl som vanligt nu då.
men jag har faktiskt inget speciellt att skriva och det känns ju lite surt.
eller jo, vi har fått ett nytt databord. mer som en stor hylla men ändå!
skitbra och stort. det började iallafall såhär att barro och kozzy (storasyster och tvillingen) monterade ihop hela hyllan medans jag var borta med mamma och pappa. sen kom jag hem och då var allting klart..
men sen upptäcker pappa att det finns 4 ynka skruvar kvar att sätta och han blir helt galen på barro och kozzy så vi alla 3 blir tvingade att ta bort datorn och hela skiten som vi precis hade fixat ihop med sladdar och allting.
och det var såhär nära att vi fick ta ner hela hyllan och montera ihop den igen för att dom där 4 skruvarna fattades.
och alla 3 blev skitsura men vi plockade väl bort allting då.
sen så istället för att ta ner hela hyllan så kollade vi bakom den och där fattades det såklart 4 skruvar i olika hål.
då blev man inte lite arg.. morr
så det var väl lite spänt imellan döttrarna och pappan ett tag där då.
så fick vi ihop datorn och allting igen, men då fungerar inte ljudet i högtalarna och inte heller i basen.
lagomt kul när man fått ihop allting. men det fixade sig och nu fungrar datorn hu bra som helst!
det blev en lång berättelse om en skitgrej men det blev stort i längden.
men nu är allting somsagt bra igen.
och jag gör ingenting idag heller och det suger ju måttligt mycket pen1s.
men imorgon blir det storasyster hanna om jag så ska dö för att få träffa henne!
hon har delivs adopterat mig. på skoj såklart, men det är underbart att vara hennes lillasyster ändå :)
men nu ska jag sluta skriva.
hare! pussn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!