2009-07-06 ? 01:46:28

PROBLEMHY..

jag har en vanlig fråga som många ställer sig,
men just nu hoppas jag på ett BRA svar så snälla ni som vet, svara!

jo det är såhär,
jag har problemhy och haft det sen jag gick i 6an ungefär.
jag har inte underbar hy som kan ha hur många lager foundation som helst utan att jag får en enda finne.
tvärtom. lite foundation och plopp plopp plopp...
det är ett känsligt område för mig som jag är väldigt känslig runtom.
kommenterar nån i skolan/msn/bilddagboken var som helst om min hy blir jag väldigt ledsen inombords men försöker väl skratta bort det och typ säga "ja men alla är inte perfekta"
men så är det inte. jag skäms rättare sagt..
tittar på mig själv i spegeln och självförtroendet sjunker som en sten.
så snälla, finns det någon som vet nån särskild produkt som hjälper mot acne/finnar?
jag skulle helt ärligt dö för att vettigt svar!
så snälla, den som vet något.
kommentera!


(okej, överdriven bild och äcklig. så finnig är jag då rakt inte!)
Kommentarer
iida

jag säger detsamma,

2009-07-09 @ 21:40:56
URL: http://idaleander.blogg.se/
Anonym

Sanna!

Jag har själv samma problem.

Det finns ju inte så mycket att göra.

Jag har i stort sätt prövat med allt!

Men om man är utomlands hela tiden, då blir det bra (Y)

hahaa,

fin hy <3 solen.

/Greta

2009-07-12 @ 13:24:00
URL: http://gretavickstrom.blogg.se/
eleonora

Kollade igenom hela din blogg, haha :D

Om du fortfarande har dehär problemet så kan man få utskift av läkare, medicin alltså!

har samma problem och testar med allt som finns, så jag ska få utskriven medicin :)

Lät ju värsta, cancer farande ;o

Nejmen, man kan få det medicin av läkare iallafall !:)

Fast nu använde jag bara miniral puder, men dom kommer endå, jävla äckel finnar! DÖDÖDÖ

2010-09-18 @ 22:33:28
eleonora

Kollade igenom hela din blogg, haha :D

Om du fortfarande har dehär problemet så kan man få utskift av läkare, medicin alltså!

har samma problem och testar med allt som finns, så jag ska få utskriven medicin :)

Lät ju värsta, cancer farande ;o

Nejmen, man kan få det medicin av läkare iallafall !:)

Fast nu använde jag bara miniral puder, men dom kommer endå, jävla äckel finnar! DÖDÖDÖ

2010-09-18 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!