2009-07-04 ? 20:15:44

nu orkar jag inte längre

hade jag fått välja, så hade mitt liv slutat här.
jag orkar inte med allting längre.
saker som händer andra, drabbar mig också men jag vet inte varför.
såklart jag har medlidande, för nästan alla.
tillochmed sånna jag inte bryr mig om det minsta,
men ändå är jag dum nog att känan medlidande och sen bry mig så mycket att jag också mår dåligt i slutändan.
men nu har det gått för långt.
jag orkar inte längre
nej jag leker inte emo.
jag bokstavligen hatar folk med fördomar
ni kan dö allihopa
bara gräva ner era jävla årsikter i era arslen och dra åt helvete
Kommentarer
julia <3

vet att vi kanske inte är dom bästa kompisarna man kan hitta , men FINNS här om du vill <3

2009-07-04 @ 20:26:39
Ida

Finns och det vet du, <33

2009-07-05 @ 13:54:04
URL: http://idaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!