2009-07-23 ? 13:39:17

morrn på er

godmorgon mina damer, herrar, tjejer, pojkar, fruar, män, bebisar blablabla...
är helt galet trött nu, klockan är.. hm.. snart eliit måste se det, alltså 13.35 är den bara nu.
vaknade av att mamma pch pappa var respektlösa nog att borra i köket, så jag låg där och plågades.
sen vaknade kozzy och började skrika på mamma. då föll öronen av seriöst.
låg där jag, trött... med ett finger i örat för att dampa ljudet.
OCH NU ÄR KLOCKAN ELIT, 13.37. oh my..
haha jag är en nörd.
idag blir det återigen en slapp dag, orkar just nu ingenting.
känns som det enda jag gör att är slappa och slöa.
iofs det är ju sant men ändå.
men blev otroligt jävla kissnödig så måste avsluta innan det blir en katastof i stolen.
hare, pusss
Kommentarer
helena

Kolla min blogg, idag hittar ni det nyaste videoinlägget, nya deasignen idaglista och även det senaste skvallret! detta vill ni inte missa!

2009-07-23 @ 17:39:43
URL: http://tiiingeliiing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!