2009-07-23 ? 00:46:35

jaha är det på det här viset så varför inte.

jaha, men blir sittandes hemma trots allt!
ganska irriterad just nu..
menmen det finns inte så mycket att göra åt saken, nu är det så och punkt slut.
tog ett tag att komma på vad jag skulle skriva här så nu är jag inte lika irriterad längre.
ja idag har jag inte gjort så mycket, hann med att sola nån halvtimme idag också nå solen titta fram,
tyvärr så var jag lite sent ute efter som jag vaknade halv 3.
somnade 5 igår.. eller ja, det blir ju idag eftersom det var 5 på morgonen.
och ändå la jag mig runt 2 och det tycker jag är tidigt!
fast lite bränna fick jag såg ändå så jag är nöjd.
sen har jag slöat mest och fotat lite här och var.
men mest ecopics (hoppas ni inte dör), dem kommer komma upp när jag skrivit klart.
så gjorde jag mig iordning helt i onödan för jag trodde ju så stort att jag skulle åka in till falun,
men nej jag blev hemma somsagt.. nu börjar irritationen komma tillbaka.
såg också fram imot att få träffa sötis men nejdå.. en stor besvikelse mina damer och herrar!
hoppas jag får träffa han snart igen.. saknar honom
men nu ska jag inte klaga mer, då kommer ni ju storkna allihop.
så jag lägger ut bilderna jag tog nu.
hoppas ni inte dör, pusss
_________________________________________________________________


eyes

den tog jag igår, men whatever. mobbad bild men jag lägger ut den ändå.

hahahahahah!

syster är störd, men jag tycker om henne iallafall

egoooo

more ego.

men nu är det slut på bilder!
hare så hörs vi senare, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!