2009-07-13 ? 19:28:57

jag ruttnar

hej alla!
nu ska vi blogga här då,
just nu sitter jag i svarta jeans och en fet grå mjukiströja,
lite småkladdigt smink och känner mig som västa snusket.
mysigt? nej..
men det är måndag och jag är helt slut sen igår kväll.
blev en galen kväll vid korsvägen,
av alla ställen men vi hamnade där efter en massa åkturer överallt i ingenstans!
jag gjorde lite dumma saker och det resulterade i ett överflöd av svordomar och krångel.
det blev lite kaos där ett tag också för min syster fick för sig att gå hem till oss från korsvägen.
och det är nästan 2 mil därifrån. men längre än delfin kom hon inte för där leta vi på henne.
skriver inte namn om vilka jag var med ifall dom inte vill visas öppet.
blir bäst för alla så. men jag hade skitkul nästan hela kvällen!
sen kom jag och mina systrar hem runt 2 och vi slockna nästan på direkten.
tack alla för kvällen, hade verkligen roligt.
(systers ögon)




.. sötsötsöt är du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!