2009-07-21 ? 20:37:09

jag hatar rubriker

alltså varför är det nödvändigt med rubriker egentligen? ..
jag fattar inte riktigt varför det är tvång här på blogg.se att man måste ha en rubrik i sitt inlägg.
det är drygt när man sitter och nöter efter en bra mening eller ord som man kan skriva.
nån som håller med mig?
jaja nu ska jag inte dryga mig mer med det.

och jag saknar sötis för mycket nu, helt galet...
sen har inte gjort nånting idag, bilddagboken mest.
och såklart - bloggat ;)..
blir nog en lugn kväll idag, hoppas faktiskt inte men det blir nog så ändå.
vare sig jag vill det eller inte.
lite tråkigt metanke på att jag är pepp som tusan och bara vill ha kul! men det är en dröm blott..
fast ska gå iväg och svara på mitt sms, mobben ligger i fönstret på mitt rum. dryyygt.
bajj.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!