2009-07-30 ? 15:30:01

it's got to be-e-e-e-eee.... PERFECT!

godmorgon alla glada, här har ni en solstråle iallafall!
är trött som tusan men humöret är på topp,
vet inte riktigt varför men att vara glad är aldrig negativt i min värld ;)
saknar massa personer som jag knappt träffat under sommaren och så saknar jag skolan lite..
träffa alla kompisar och sånna man knappt sagt ett ord till, nya 7or blir det också. spännande.
och så går jag i 8an sen..
aldrig mer 7b, utan nu är det 8b som gäller.. lite kul men ändå jobbigt.
klasskompisar som byter skola, betyg och mer plugg.
jag känner pressen redan. det är den jobbiga biten.
men det finns ju såklart positiva saker med att bli en aningen större:
man är inte minst längre
ett steg närmare 9an
man får mer respekt av dom som är äldre
OCH man får inte glömma, man slipper gå in till maten så sent anymore!!

det finns nog massor med saker till som är bra med att vara lite större i skolan,
men just nu är jag glad över dom här sakerna. hihi
och idag är det torsdag, ett steg närmare helgen och det känns bra.
älskar verkligen helg.
även fast det är lov och man är fri så gott som varje dag så gillar jag ändå helgerna bäst.
och när det är skola igen kommer jag nog gilla dom lite mer än nu.
händer ingenting idag så jag blir nog hemma, förmodligen.
om inte nån dyker upp i sista minuten och räddar mig från urskogen.
men nu ska jag äta frulle, halv 4 på eftermiddan.... hehe
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!