2009-07-25 ? 12:29:36

igår kväll var en underbar kväll

blev en mysig kväll vid varpan med mina bästa igår, gud så jag har saknat er.
+ att jag saknar mikaela också.. vi måste träffas snart(!!)
men åter till saken,
vi grillade, spelade gitarr, pratade, skrattade och ingrid och magda badade i en fors,
sen skratta som så mycket och vi som kollade på skrattade ännu mer,
roligaste lätena jag hört på väldigt länge, haha! ;)
vi hade det underbart rent ut sagt.
sen halvsent på natten blev det volleyboll, även fast jag inte var med så hade jag kul.
skrattade stup i ett. ja det var så himla kul att få träffa alla igen,
finns verkligen inte ord för hur mycket jag saknat er!

och här kommer det lite bilder

ni är dom bästa jag vet!             *klicka på dom små bilderna för att få dom större*





*bäst kväll med dom bästa, i love you all
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!