2009-07-15 ? 08:20:30

IDAG ÅKER VI!

japp så är det!
idag drar vi neråt, 33 mil, 4 timmars körning, en familj på 7 personer.
hur ska detta sluta?..
hahaha nej nu ska jag sluta vara dramatisk.
klockan är snart kvart över 8 på morgonen och jag sitter här, illamående och hungrig.
ska snart äta en macka, bara blogga lite innan jag åker.
sen ska jag sminka mig(onödigt jag vet, menmen) och packa ner lite extra saker i väskan.
men nu fick jag plötsilgt brottom!
hoppas ni har det roligt i dalarna medans jag åker neråt mot småland,
vet att jag skrev att vi skulle till göteborg med det visade sig att jag hade felfelfel där.
men alla gör misstag!
men nu m¨ste jag verkligen gå.
slänger upp lite bilder på skara sommarland också, så ni får se hur kul jag ska ha det ;)


fritt fall: 84 meter rätt ner, går i 100 km/h. HJÄLP




muhaha, ser väldigt kul ut där, längtar!
men nu måste jag verkligen gå.
vi hörs om 2 dagar!!
pusshejs allihopa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!